עו"ד תאונות דרכים באשדוד

גרים באזור אשדוד ונפגעתם בתאונת דרכים? אם כן, חשוב שתפנו מיד ובסמוך לאחר התאונה לעורך דין תאונות דרכים באשדוד המתמחה בהגשת תביעות וטיפול בזכויות נפגעי תאונות דרכים.עורך דין תאונות דרכים באשדוד יבחן את האפשרויות העומדות לרשותכם -וילווה אתכם בהליך התביעה מתחילתו ועד לקבלת פיצויים הולמים.

הזכאות לקבלת פיצויים בגין נזקי גוף מתאונת דרכים

על פי החוק במדינת ישראל, מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצוי כספי בגין נזקי גוף מחברת הביטוח אשר ביטחה את הרכב בפוליסת ביטוח חובה בזמן התאונה. הפיצוי הכספי ניתן ללא קשר לשאלת האשמה והאחריות על התאונה, ויינתן לכל נפגע בתאונה בין אם מדובר בנהג, נוסע, הולך רגל, רוכב אופניים וכדומה. במקרים של פציעה קשה וצורך בעזרה כספית מיידית קיים בחוק מנגנון פיצויים ייחודי מול חברות הביטוח, המאפשר תשלום מיידי לנפגע תאונת דרכים על חשבון הסכום הסופי שייפסק לו בסיום הטיפול בתביעתו.

מאידך, במקרה בו אין ביטוח חובה לרכב, או במקרים של תאונת פגע וברח, הפיצוי יינתן על ידי קרנית – קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים שעיקר תפקידה להבטיח פיצוי לנפגע בתאונת דרכים שאינו יכול לקבל פיצוי מחברת ביטוח.

חשוב לדעת שאם תאונת הדרכים התרחשה בדרך לעבודה או ממנה, או במהלך שעות העבודה, והוגדרה כתאונת דרכים כתאונת עבודה, היא תטופל על-ידי מחלקת תאונות עבודה ונפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי. זאת אומרת, תהיה לנפגע אפשרות להגיש תביעה גם למוסד לביטוח הלאומי וגם לחברת הביטוח.

במידה וחברת הביטוח מערימה קשיים בקבלת הפיצויים ההולמים, ניתן להגיש נגדה תביעה ולנהל הליך בבית המשפט. הפיצוי לנפגע בתאונת דרכים מורכב ממספר “ראשי נזק” אשר מתפקידו של עורך דין לשכנע את בית המשפט בדבר שיעור הנזק אשר נגרם לנפגע בכל אחד מהם  כגון הפסדי שכר לעבר , פגיעה בכושר השתכרות והפסדי שכר לעתיד, הוצאות רפואיות, , הוצאות נסיעה, , פיצוי בגין כאב וסבל, הפסדים עקב שינוי בתנאים סוציאליים כמו קרנות השתלמות או קרנות פנסיה, ועוד.

עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהליך תביעה מורכב, שבו חברת הביטוח מנסה להפחית את גובה הפיצוי, וכל טעות בניהולו עלול להוביל להפסד כספי ניכר. אי לכך, אפילו את הפנייה הראשונה אל חברת הביטוח לא מומלץ לבצע לבד, אלא לפנות לקבלת סיוע של עורך דין המתמחה בנזקי גוף בעקבות תאונות דרכים.

עורך דין תאונת דרכים באשדוד

חשיבות הייצוג של עורך דין לאחר תאונות דרכים

אם נפגעתם בתאונת דרכים חשוב שתפנו מיד ובסמוך לאחר התאונה , לקבלת ייצוג משפטי הולם. הייצוג ניתן על ידי עורך דין תאונת דרכים באשדוד שעיקר מומחיותו הוא הגשת תביעות וטיפול בזכויות נפגעי תאונות דרכים.

עו"ד  מומחה בתחום יודע כיצד לנהל נכון את ההליך ובאיזו אסטרטגיה לבחור בין היתר, עורך הדין יבחן את אופי התאונה והגדרתה בחוק (למשל אם מדובר בתאונת דרכים או בתאונת עבודה או שתיהן יחד), ידריך את הנפגע לגבי אופן ניהול הליך והמסמכים שעליו לאסוף עבור התביעה, יזהיר את הלקוח מפני חוקרים של חברת הביטוח העלולים לגרום להפחתת סכום הפיצויים שיתקבל, וכדומה.

את התביעה עורך הדין יגיש רק לאחר שהנזק שנגרם לנפגע התגבש במלואו, וכך יימנע מצב של הגשת תביעה מוקדם מידי ומבלי שמלוא הנזק התגלה. מצד שני, עורך הדין ידאג שהתביעה לא תתעכב יותר מידי ושלא תגיע לשלב התיישנות. כל זאת, כמובן, בעצה אחת עם הנפגע ולאור מצבו וצרכיו.

משרד עורכי דין מנוסה ומומלץ לתאונות דרכים

מתגוררים באזור אשדוד ונפגעתם בתאונת דרכים? זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונת דרכים באשדוד? אם כן, כדאי לכם ליצור קשר עם חברת עו"ד חיים פרנק.

אנו משרד וותיק וגדול באשדוד המתמחה בדיני נזיקין, לרבות נזקי גוף תאונות דרכים, עם צוות נרחב של עורכי דין מנוסים.

עורכי הדין שלנו מנהלים כל תיק ביסודיות רבה, תוך בנייה של אסטרטגיה נכונה יצירת תיק תביעה מפורט ומעמיק, ניהול משא ומתן קשוח מול חברות הביטוח, ייצוג מול בתי משפט, וועדות רפואיות, ועוד.

לאורך שנות פעילותו, המשרד ניהל תיקים רבים של תביעות בגין נזקי גוף בעקבות תאונות דרכים, לרבות מקרים מסובכים ומורכבים, ובסיוע של מומחי רפואה מובילים בתחומם.

זאת, תוך הקפדה על גישת עבודה תכליתית, יעילה ומהירה השמה דגש על הקשר האנושי עם כל לקוח.

מאפיינים אלו מאפשרים למשרדנו לספק את השירות הטוב ביותר ולהוביל לקבלת פיצוי מרבי המגיע ללקוחותינו על פי חוק.

עורכי הדין מטעמנו מלווים את הלקוח מתחילת תהליך התביעה ועד סיומו, בדגש על יחס קשוב לצרכי הלקוח, השקעה מרובה בהדרכתו ומענה לכל שאלה ובעיה שעולה.

לשירותי עורך דין תאונות דרכים באשדוד, לקביעת פגישה ולקבלת ייעוץ ומידע מקצועי בנושא, צרו קשר עם פירמת עו"ד חיים פרנק בטלפון 08-9108888.

צור קשר